יום ראשון, 11 באפריל 2010

Orly Glitz



הקולקציה המטאלית החדשה יחסית  של אורלי,  Foil FX,  גרמה לי להיזכר בלק מטאלי ישן יותר של אורלי - Glitz, זהב אותנטי למדי עם מיקרו גליטר (או מאקרו שימר בעצם. זה גדול יותר משימר וקטן הרבה יותר מגליטר).  אני חושבת שבתור זהב הוא עושה את העבודה לא רע בכלל. נותר לי רק להחליט אם אני אוהבת לק זהב או לא, וכאן אני קצת מתקשה (בניגוד ללק כסף שאני אוהבת מאד בלי שום התלבטויות). מצד אחד אני אוהבת את המראה המוזהב כקונספט, אבל מצד שני - קצת כמו עם אדומים - אני לא כל כך רואה את עצמי הולכת עם לקים כאלה. מצד שלישי - אני כן יכולה לחשוב על מצבים שבהם בדיוק הלק הזה יתאים לי, אבל מצד רביעי - לא זוכרת שאי פעם לבשתי את גליץ או דומיו...

בקיצור, לא עניין פשוט. אני מעבירה אותו לשיפוטכם:





4 תגובות:

  1. כל פעם שאני קוראת מה שאת כותבת, אני חושבת שאנחנו יותר ויותר דומות.....חחח
    גם אני אוהבת את המראה המוזהב כקונספט ובמיוחד, כמו זה, את מראה הזהב המרוקע (את בטח מבינה למה אני מתכוונת) אבל כמו עם אדומים, פשוט קשה לי לאהוב את זה על היד שלי, אני תמיד מרגישה משום מה שזה "מבגר" לי את היד או משהו בסגנון.....:-)))

    השבמחק
  2. מעניין, אף פעם לא חשבתי על עניין ה"מבגר". אבל יכול להיות שיש בזה משהו...

    השבמחק
  3. אני לא יודעת....לא מתחברת לזהבים/כסופים ובכלל הקולקציה של אורלי היתה בעיניי מחרידה . זה דווקא נראה יותר זהב-כתמתם או שזה רק בתמונה ככה?

    השבמחק
  4. אני דווקא אהבתי את הקולקציה המתכתית של אורלי, אבל לא ברמה של לקנות. הזהב הזה הוא לא כתמתם במיוחד - יש זהים הרבה יותר כתומים ממנו, אבל הוא הרבה יותר כתמתם מהזהב של הקולקציה האחרונה של אורלי (שהוא לבן יותר, אבל אני חושבת שאני מחבבת אותו יותר)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים