יום חמישי, 22 באפריל 2010

Orly Festival lights


Festival Lights הוא כנראה העונש על צרכנות הלקים המשתוללת שלי. לא באמת רציתי לקנות אותו. בכל פעם שאני מגיעה לסופרפארם אני מקווה שאחת מהקולקציות החדשות של אורלי תהיה שם, ואני אוכל לתלוש את קופון הלייף סטייל שיש לי ולקנות לק חדש בהנחה של שלושה שקלים (הנחה שתלך לאיבוד אם אני תוך חודש לא אממש אותה - אבוי!). אבל כבר הרבה זמן שאין שום דבר חדש על המדפים, ומבצעים חייבים לנצל... נוסיף על כל אלה את העובדה שFestival Lights לא נראה מאד מכוער בבקבוק. הוא אפילו חביב - כתום רך, אפרסקי מעט, פסטלי... עם זאת,  אף פעם לא התעורר אצלי דחף מיוחד לקנות אותו, וזאת אף על פי שנתקלתי בו לא פעם ולא פעמיים. היום החלטתי לקנות אותו כדי לא לאבד שלושה שקלים ונענשתי. ומה אומר? מגיע לי!

Festival Lights לא נראה רע על הציפורניים. הוא נחמד, אבל אנמי במקצת. נראה לי הגיוני לבכר על פניו כל כתום אחר משפע הכתומים שמציפים אותנו בזמנים האחרונים. אם מה שגורם לכן לחשוק בו הוא דווקא נטייתו אל האפרסקיות, מוטב שתבחרו לכן אפרסק אחר - יש יפים ממנו בשפע.
אבל על כל זה אני יכולה לסלוח. מה שבאמת נורא הוא ש Festival Lights שקוף גם לאחר חמש שכבות! זו כבר שערוריה אמיתית, ואלמלא הייתי משוכנעת שהוא עשוי ככה במטרה להעניש אותי אישית וללמד אותי לקח, מן הסתם הייתי שולחת מכתב תלונה לאורלי.




דווקא המריחה עצמה היתה ממש כיפית. הפורמולה היא משהו בין ג'לי לקרם, נוטה יותר אל הג'לי, והיא הזכירה לי מאד את הפורמולה של Chica Boom, רק שכאן זה לא נגמר בשלוש שכבות.


4 תגובות:

  1. 5 שכבות ??? זאת באמת שערוריה......מילא ללק נצנצים מיוחד במינו (וגם זה המון) אבל ללק אפרסק שאפשר למצוא בכל מקום ? אני איתך - בהחלט אפשר לוותר.
    מה שכן, נראה שהוא מבריק בצורה ממש יפה :-)

    השבמחק
  2. נכון, יש לו גלוסיות שאופיינית ללקים במרקם ג'לי. וזה דבר שגם אני מאד אוהבת.

    השבמחק
  3. לק כזה שמוציא ממנו אנרגיות של 5 שכבות יעוף אצלי לפח אחר כבוד בלי למצמץ. עם זאת , הוא מחמיא לך ואני אוהבת את מראה הג'לי שנוצר אבל לא במחיר של 5 [!!!] שכבות לק. חזוס...

    השבמחק
  4. רגע אחד! אמרתי שאחרי 5 שכבות הוא עדיין שקוף. זה אומר שצריך יותר שכבות בשביל מראה אטום באמת :)
    ואני אפילו לא עד הסוף אוהבת את איך שהוא נראה...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים