יום רביעי, 14 באפריל 2010

ריגושים זולים עם Manic Apricot של Wet n Wild



אני ידעתי על קיומו של המותג הלונדוני Wet N Wild כבר מזמן, וגם ידעתי שניתן להשיג את הלקים שלהם באפריל, אבל אף פעם לא ממש יצא לי ממש לתת עליהם את הדעת. בשיטוט אקראי באפריל בקניון רמת אביב השבוע, במקרה נתקלתי בהם על אחד ממדפי הלקים - ממש מעל אורלי. מדובר בלקים מאד זולים, שנמכרים באפריל ב-  9.90 ש"ח. מבחר הלקים שם לא היה מרשים במיוחד, ולמעשה הוא היה דל ועלוב למדי. היו שם כמה שימרים של סבתות, כמה גליטרים לא אטרקטיביים בעליל שאמורים לשמש כשכבת טופ, וקרוב לאפס קרמים. 
הקרם היחידי שנראה לי שווה קניה היה Manic Apricot, ניוד בגוון עור, מהסוג המייקאפי שנעשה אופנתי בתקופה האחרונה. אני לא בטוחה שגיבשתי סופית את עמדתי ביחס ללקים מהסוג הזה, ואני באמת לא יודעת לומר אם אני אוהבת אותו או לא, אבל אני יודעת שהרבה מקוראותי אוהבות את הגוונים האלה, וישמחו לדעת שהוא די קרוב ל- Blissed Out של מאק רק בשישית המחיר.
 Wet n Wild מצהירים על הבקבוק שהלקים שלהם נטולי פורמלדהיד וטולואן, כיאה לחברה בת זמננו שמכבדת את עצמה ואת בריאות לקוחותיה (והנה עוד הוכחה לכך שזול לא חייב להיות רעיל - לתשומת לבכם שיק!).


Manic Apricot דורש שלוש שכבות, המריחה היתה מעט לא אחידה ועם מריחות מברשת, קצת כמו בפורמולות של פסטלים (אולי בעצם אפשר לראות בגוון הזה פסטל אם חושבים על זה... לא?), אבל הפורמולה לא היתה סמיכה מדי כמו שקורה עם הרבה פסטלים, ובאופן כללי היה ממש בסדר לעבוד איתה. בונוס נוסף - הייבוש היה סופר מהיר. תוך כדקה הלק היה יבש על כל שלוש שכבותיו. 


לסיכום - הייתי ממש שמחה להמליץ לכם על Wet n Wild, אבל ההיצע שלהם לא שווה את הזמן והמאמץ. אם אתן מחבבות  ניודים מייקאפים ומחפשות אלטרנטיבות זולות ל Blissed Out  של מאק, Manic Apricot  הוא חובה בשבילכן. השאר יכולות לוותר.

14 תגובות:

  1. הלק ממש ממש יפה!
    טוב, אני מתה על ניודים... אבל הוא באמת יפה וגם ניראה טוב יחסית לחווית המריחה שלך:D

    השבמחק
  2. נראה עליך טוב, באמת. אבל ניודים תמיד נראים טוב בתיאוריה, וכשאני מנסה אותם התוצאה מאכזבת.

    השבמחק
  3. אפי, לא היה לי ספק שתאהבי אותו. וכן, מודה שהוא נראה לא רע. אגב המריחה אמנם לא היתה מצטיינת אבל רחוקה מלהיות איומה. היא היתה קלה יחסית והייבוש המהיר בהחלט פיצה על הבעיות הקטנות שהיו שם...
    לובה - ברוכה הבאה למועדון הניוד! אשתדל להביא עוד כאלה מתישהו בהזדמנות...
    מרג'ורי - עלית פה על משהו. אני חושבת שהגדרת בצורה מדויקת את הדילמה שלי לגבי הגוונים האלה. בתיאוריה אני אוהבת אותם אבל הלכה למעשה - פחות.

    השבמחק
  4. אני חולה על הצבע הזה ומשתמש בו המון בעצמי.
    סמי

    השבמחק
  5. סמי, אז אתה מהגברים העדינים האלה שאוהבים לק כמה שיותר נטורל. אני מעריכה את זה, למרות שאישית, את הגברים שלי אני מעדיפה בורוד בוהק...

    השבמחק
  6. אני מעדיפה את הגברים שלי כמו סמי..

    השבמחק
  7. נראה לי שיש לנו פה פוטנציאל לשידוך!

    השבמחק
  8. רק רציתי לציין שכניוד הוא חמוד ביותר ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.

    השבמחק
  9. אוף! היום הייתי שוב באפריל בקניון רמת אביב והם הורידו את כל ה wet n wild.

    השבמחק
  10. ראיתי בדיזנגוף סנטר, בקניון אילון ובקניון בת ים :(

    השבמחק
  11. תבורכי! מעניין אותי איך המבחר שם ואם היו שם דברים מעניינים או שזה כמו מה שראיתי ברמת אביב... והמחיר- גם 9.90?

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים