יום חמישי, 1 באפריל 2010

ריגושים זולים: The Life Experiment


הגיעה העת לדבר על הלקים של Life, שנעדרו עד כה בשיטתיות מהבלוג. היעדרותם המשונה באשמתי היא, שכן בדקתי ארבעה מהם כבר לפני חודשים מספר, צילמתי, לא כל כך אהבתי את מה שיצא, ומשום שלא אהבתי נמנעתי מהעלתם לבלוג, כמו גם מרכישות נוספות  ממותג הבית של סופרפארם. 
ולמה לא אהבתי? מהמון סיבות:  המבחר דל, הצבעים משעממים ונטולי השראה,  ויש שם אחוז גבוה באופן מחשיד של לקים עם שימר. עובדה זו האחרונה הפכה אצלי לקו מנחה בכל הנוגע להחלטה אם אני אוהבת או לא אוהבת מותג מסוים. איפה שיש שימרים באופן לא פרופורציונלי למספר הלקים יש אנשים שלא מבינים כלום בלקים. זה כאילו שהם ערבבו וערבבו, ומה שיצא לא היה מספק אז הוסיפו שימר, או שערבבו והתוצאה יצאה קצת דומה מדי למשהו אחר אז הוסיפו שימר. מכירים את האפקטים של CND? אלו הם אפקטים שונים של שימר שנמרחים כשכבת טופ כדי להוסיף עניין או טוויסט ללק רגיל, שבלי השימר נראה משעמם. אף פעם לא התלבהתי מהקונספט הזה כי אני משתדלת שהלקים שאני קונה לא יהיו משעממים, אבל אני עוד יותר לא מתלהבת מהקונספט של להוסיף את השימר מראש, כמו שעשו בלייף, כאילו שידעו שם מראש שאין להם מה להציע, אז פשוט דחפו שימר.  ושיהיה ברור - אני לא נגד שימר באופן גורף, וישנם לקים עם שימר שאני מאד אוהבת (גם אם מעט יחסית), אבל כשהשימר שולט ביותר מחמישים אחזו מלקים של מותג מסוים כדי לכסות ולפצות על היעדר עניין אחר - אני בהחלט נגד.
יתרון אחד יש לשימרים של לייף  - הם לא בהכרח נראים רע בבקבוק. נגוהות הפלורסנטים של הסופרפארם מוציאים מהם זהרורים חינניים וענוגים. רק שאחר כך צריך כמובן להתמודד עם איך שזה נראה על הציפורניים. 

וככה זה נראה:

252 הוא שימר סגלגל שבאמת אי אפשר לומר עליו שום דבר טוב.



הלק הבא כבר לא ברשותי , לכן אין לי את מספרו. כשראיתי אותו בבקבוק הוא נראה לי כמו שימר שוקולדי חינני. על הציפורניים הוא נראה סתם חום אדמדם לא צעיר במיוחד ולא מושך במיוחד. לא הכי רע, יש לציין, אבל עדיין רחוק מלהיות טוב. סתמיות מושלמת.  המריחה היתה לא נעימה וקשה. הפורמולה היתה יבשה מדי.



ואם השניים שלמעלה היו סתם לא טובים, הנה אחד ממש ממש רע. גם ממנו מיהרתי להיפטר לכן מספרו חסר, עמכם הסליחה. ובאותה הזדמנות אבקש גם סליחה על כך שאתם נאלצים לחזות בזוועה הזאת. אשתדל מאד שזה לא יקרה הרבה. גם המריחה היתה זוועתית. השכבות יצאו עבות וסרבו להתייבש, ונדרשו ארבע שכבות לתוצאה המבחילה שלפניכם.



 223 הוא היחידי שאיכשהו חיבבתי. גוון ניוד ורדרד, קרמי לשם שינוי, ואני אפילו אוהבת את איך שהוא נראה עלי. יש לו איזו שיקיות אלגנטית שאמנם לא בדיוק עולה בקנה אחד עם האישיות והלוק נטולי העידון שלי, אבל אני יכולה לדמיין את עצמי לובשת אותו כשאני רוצה להעמיד פנים שאני מישהי שאני לא. המריחה היתה לגמרי סבירה ולא נרשמו בעיות מיוחדות.



אני קניתי כל אחד מהלקים הנ"ל ב 10 ש"ח בסופרפארם, ולפחות על פי רשימת הרכיבים שעל הבקבוק, הלקים של לייף לא מכילים את שלושת הרעלים הגדולים. שזה טוב, אחרי הכל...

6 תגובות:

  1. אני פשוט אמשיך להזמין לי את ה-CG שלי, אם ככה. ולא שאי פעם עמדתי מול מדף הלקים נדהמת ואמרתי לעצמי "בשם אלוהים, את פשוט חייבת את הלק הזה של לייף. הוא הורררררררס".

    השבמחק
  2. אני מניחה שזה גם מה שאני אמשיך לעשות...
    אם כי, אני חייבת להודות שחבל לי שזה ככה, והייתי שמחה לו היתה לי האפשרות - כמו בארה"ב למשל, עם מותגי דראגסטור כמו סינפול ומילאני- לקנות לקים שהם גם יפים גם בזול, גם בסופרפארם וגם בלי שלושת הרעלים.

    השבמחק
  3. אני דווקא מאוד אוהבת את הלקים של לייף בגלל הגוונים הטרנדיים והמברשת הנוחה. בכלל יש לי די הרבה לקים שלהם כולל את ה 223 :)

    השבמחק
  4. אם כך יכול להיות שטרם נחשפתי לכל המבחר. אני נתקלתי בעיקר בשימרים בלתי טרנדיים בעליל. אבל טוב לדעת שיש להם גם דברים אחרים. אחפש בפעם הבאה שאהיה בסופרפארם...

    השבמחק
  5. כנראה שהסניף שלך לא מוכר את הלקים הנכונים :) לי אין בכלל שימריים שלהם כי אני לא אוהבת, אבל יש קרמיים כמו כתום (מאוד דומה לטארט דקו של אסי ואפילו המריחה יותר טובה) ורוד, וקורל מאוד מוצלח, בקיצור אל תתייאשי :)

    השבמחק
  6. טוב שאת אומרת לי, כי באמת הייתי על סף יאוש. אני אמשיך לחפש.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים