יום רביעי, 31 במרץ 2010

Sally Hansen Blue It


הנה ההוכחה העצובה לכך שדברים משתנים. לפני כשנה, כשקניתי את Blue It -  כחול מדיום עמוק, עשיר ושימרי של סאלי האנסן,  חשבתי שהוא אחד הלקים היפים ביותר שיש לי.  עכשיו אני לא יודעת מה לחשוב עליו. אני עדיין רואה את יופיו, את עושרו ואת חיוניותו, אבל איכשהו כבר לא כל כך מתרגשת ממנו. עברתי הרבה כחולים מאז, ואף על פי שאין לי שום כחול שזהה לו, התחושה שלי היא שכבר ראיתי אותו כל כך הרבה פעמים באינספור וריאציות. הוא אפילו מזכיר לי לפעמים את הלק הכחול (הראשון) של שיק... זה מסוג הכחולים שנכנסים לקטגוריית "הכחול המהמם"  - יפה באופן בולט ובלתי מעורער, ומעורר תגובות חיוביות תמיד אפילו מהסבתא.
אבל אני כנראה נמצאת בשלב המעצבן הזה שיפה זה לא מספיק. אני תוהה אם יש מכאן דרך חזרה...





את הלקים של סאלי האנסן ניתן לקנות (באופן חלקי ומוגבל מאד) בסופרפארם, ונדמה לי שראיתי אותם גם באיזה סניף של המשביר. אני לא יודעת אם Blue It  עדיין מוצע למכירה, שכן, כאמור, קניתי אותו לפני כשנה, ומאז לא קניתי לקים של סאלי האנסן, מהסיבה הפשוטה שלא נתקלתי באף צבע שמצא חן בעיני.  עדיין נשארה מדבקת המחיר על הבקבוק שברשותי - 34.99. יקר למדי בשביל לקים שנמכרים בדראגסטורס בשניים או שלושה דולר בארה"ב. אני לא זוכרת אם זה היה המחיר ששילמתי או אם היתה הנחה, אבל אני חושבת שיש הנחות קבועות על לקים של סאלי האנסן - 20 או 30 אחוז.
אהבתי מאד את הפורמולה. המריחה היתה מושלמת, גם המברשת נוחה מאד אם כי קצת על הצד העבה (אבל לא עבה כמו OPI).

4 תגובות:

  1. הוא יפיפה. אגב, קניתי בעקבות הפוסט שלך את שיק 290 ואין מאושרת ושמחה ממני לפחות ליום כיוון שהוא מאותגר עמידות.

    השבמחק
  2. שמחה לשמוע שאת נהנית משיק 290. הלקים של שיק דווקא אמורים להיות עמידים ממה ששמעתי. אני כמובן לא יודעת דברים כאלה כי שום לק לא עמיד עלי יותר מיום...

    השבמחק
  3. הלק עדיין נמכר, קניתי אותו לפני שבועיים בהנחה כלשהי. אחלה לק.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים