יום רביעי, 3 במרץ 2010

OPI JADE IS THE NEW BLACK



הפוסט הזה משמח אותי במיוחד, וזאת לא רק בגלל הצבע המקסים והמיוחד הזה, אלא גם בגלל שהצלחתי לאלף את המצלמה שלי להוציא צבעים כמו שצריך. אני גאה להצהיר שמה שאתם רואים זה הדבר הקרוב ביותר למציאות שאני הצלחתי אי פעם להגיע אליו עם המצלמה הזאת. אם תרצו תוכלו לראות ב JADE IS THE NEW BLACK את תחילתו של עידן חדש טוב יותר, בהיר יותר ומייצג יותר בבלוג הזה. 

פנים:
 
חוץ:
 

JADE IS THE NEW BLACK יצא במסגרת קולקציית הונג קונג של OPI לאביב 2010. אני חושבת שהירוק הזה מפתיע. הוא יצא במסגרת קולקצייה קיצית אבל הוא לא קיצי במובן המקובל בכך שאין לו שום תכונה שמשייכת אותו דווקא לקיץ: הוא לא בהיר, מרענן או נקי מדי. סוף סוף יש לנו השנה ירוק שהוא לא ירוק מנטה ובעל אישיות אוטונומית שאיננה מוכתבת על פי טרנדים (ושיהיה ברור - אני משוגעת על ירוקי מנטה, פשוט התחושה שלי היא שכאלה לא ממש חסרים לנו לאחרונה). מעבר לבחירה הצבעונית המלבבת, OPI גם עשו עבודה טובה, כהרגלם, בתחום הפורמולה. שתי שכבות לאטימות מלאה, והמריחה מושלמת.
את JADE ניתן להשיג בטראנסדיזיין או באיביי במחיר הנע בין 4.5 ל 9 דולר.

5 תגובות:

  1. וואו, הוא צבע יפיפה. היה לך גם גוון דומה של אורלי שפרסמת לפני כמה פוסטים אם אני לא טועה.
    גם אני מתה על הירוקים האלה, הם פשוט נהדרים.

    השבמחק
  2. את בטח מתכוונת ל Enchanting Forest, שגם הוא יפהפה אבל כהה בהרבה מ Jade. ואת צודקת. קשה לעמוד בפני ירוקים כאלה...

    השבמחק
  3. הוא מהמם! (לא אמרתי לך? עילגת לחלוטין. מהמם, נפלא ונהדר הם בערך תמצית כל מה שיש לי לומר בהקשר הזה) :)

    השבמחק
  4. נעלולה, אף פעם לא נמאס לשמוע ממך שמשהו הוא מהמם נפלא ונהדר!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים