יום ראשון, 7 במרץ 2010

Sinful Colors: See You Soon, I Love You, Merlot



את שלושת הלקים האלה קיבלתי ב swap שעשיתי עם חברה במייקאפאלי. זוהי ההתנסות הראשונה שלי עם סינפול, ועל סמך התוצאות אני בהחלט מקווה שהיא לא תהיה האחרונה...


See You Soon הוא כחול כהה מבוסס ג'לי עם שימר יפהפה. הצבע אלגנטי ומתוחכם. אין בו שום דבר צעקני או רועש, אף על פי שהשימר לחלוטין נוכח , ולגמרי לא מהשימרים הנחבאים אל הכלים - הוא נראה היטב גם בתאורות פנים.





I love you הוא סגול שימרי שמח עם מיקרו גליטר. גם הוא על בסיס ג'לי, והוא מוצלח מאד לטעמי.




Merlot הוא שימר אדום כהה.  אף על פי שחשדתי שאני עומדת לאהוב את השניים הקודמים, ההתאהבות שלי בזה היא לחלוטין לא מובנת מאליה מפני שהוא אדום! אדומים הם לא בדיוק כוס התה שלי, אבל הוא באמת יפה בעיני. למעשה הוא מצא חן בעיני עד כדי כך ששקלתי ברצינות להישאר איתו לאחר הצילום. זה כמובן לא קרה בסוף, אבל עצם העובדה ששקלתי ללבוש אדום הוא הישג נדיר.

 


הפורמולה של שלושתם היתה בסדר גמור. אמנם היה מעט טפטוף מהמברשת של עודף חומר, אבל חוץ מזה לא היו בעיות מיוחדות. המברשת קטנה ונוחה ומאפשרת דיוק משביע רצון. זמן הייבוש מהיר למדי ואפשר בקלות להסתדר ללא טופ. הכחול והאדום דרשו שתי שכבות בלבד, שזה הישג לא מבוטל למרקם ג'לי. הסגול נזקק לשלוש שכבות, שזה גם לא רע יחסית לג'לי. 
לקים של סינפול אפשר להשיג באיביי החל מ 9 דולר (כשהמחיר כולל כבר משלוח).

3 תגובות:

  1. המרלו באמת מוצלח, גם לי הוא תפס את העין מבין השלושה.

    השבמחק
  2. איזה צבעים יפים ! אהבתי את שלושתם :-) הלקים של סינפול ממש נחמדים בעיניי. גם אני נתקלתי בתופעה של טפטוף מהמברשת, אבל חוץ מזה הם ממש מוצלחים ויש להם מבחר ממש יפה ומגוון של צבעים !
    לא ידעתי שהמחיר שלהם באיביי הוא 9 דולר, גם אם המשלוח, זה עדיין הרבה ביחס לעובדה שהם עולים 1.99 דולר.....
    אני עכשיו מחכה לחבילה עם לקים של סינפול ואני כבר מתה שהם יגיעו :-)))

    השבמחק
  3. מרג'ורי, שמחה שאהבת את המרלו וברוכה הבאה לבלוג!
    תולי - המחיר באמת מקומם. אני יודעת שהם עולים שני דולר. עדיף לקבל אותם ולא לקנות. אני לא הייתי משלמת עליהם 10 דולר...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים