יום שבת, 13 במרץ 2010

ריגושים זולים עם GA-DE A 307




 




לא רע, הא?
קרם כתום קורל אופנתי שיכול בשקט להוות אלטרנטיבה זולה ל A Good Man darin is Hard To Find מקולקציית הונג קונג של OPI.  אפילו הפורמולה לא רעה בכלל. אמנם לא בדיוק OPI וקצת סמיכה, אבל המריחה לא באמת בעייתית ושתי שכבות נותנות אטימות מצוינת.
אתם מוכנים לעוד בשורות טובות? חיפשתי ברשימת המרכיבים שעל האריזה את שלושת הרעלים הידועים כמסרטנים שנמצאים בלקים זולים רבים, הלוא הם טולאן, פורמלדהיד ו DBP, ואף אחד מהם לא היה רשום שם!
יש לנו כאן  Three Free ישראלי! הידד!!!
את הלקים של ג'ייד אני תמיד רואה בסופרפארמים עם המחיר המופרך של 50 ש"ח, אבל בתקופות של מבצעים אפשר למצוא אותם ב 10 ש"ח - מה שמכניס אותם בצדק לקטגוריית הריגושים הזולים.
המבחר של ג'ייד - וכאן החסרון -  לא הכי מרגש על פי רוב. צבעים מעניינים, נועזים או ייחודיים לא תמצאו שם. מה שכן, חיטוט וחיפוש רציני יכול להוליד כמה מציאות נאות, ולפעמים גם חלופות זולות ללקים הלא הכי מקוריים של מותגים יוקרתיים יותר. אני מחבבת את A Good Man darin is Hard To Find אבל אם אני יכולה להשיג משהו דומה מספיק בפחות מחצי המחיר ועוד ללא רעלים לא אהסס לבחור באלטרנטיבה הזולה.

הערה: על המדבקה שמתחת לבקבוק יש מדבקה שעליה כתוב A307, ואילו מעל המכסה יש מדבקה עגולה שקופה שעליה המספר 372. אני לא יודעת אם מדובר בשיטת מיספור מקורית או שמא אחת המדבקות נמצאת שם בטעות. אשתדל לבדוק ולעדכן.



5 תגובות:

  1. הפתיע אותי שמדובר בלק של ג'ייד, הוא יפיפה. בשביל מה לתמחר את הלקים של ג'ייד מלכתחילה ב-50 ש"ח אם בסוף המחירים צונחים ל-10?

    השבמחק
  2. אין לי מושג. אולי יש כאלה שכן קונים את הלקים ב 50 ש"ח כשם שיש כאלה שקונים במחירי תחילת עונה דברים שערכם בודאות ירד למתחת לחצי הסכום בסוף עונה?
    אני מתביישת להודות בכך, אבל לפני שנים, כשעוד לא הבנתי כלום בלקים קניתי פעם לק של ג'ייד בחמישים ש"ח. בטח יש עוד כמוני.

    השבמחק
  3. לא מצאתי אותו היום בסופר פארם! חשקתי בו נואשות!

    השבמחק
  4. אז בטח תמצאי אותו בסניף אחר...

    השבמחק
  5. מצאתי!
    המדבקה על הפקק היא מס' הצבע. זכרתי שלא היית בטוחה אז בדקתי (-:

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים