יום ראשון, 21 במרץ 2010

China Glaze Cherish



תמיד אהבתי לקים מטאליים. למעשה אובססיית הלקים שלי התחילה מחיפוש אחר הכסף המושלם, ובמסגרת חיפושיי ברשת מצאתי את  Cherish מקולקציית Romantique לאביב 2009 של צ'יינה גלייז, שהוא אמנם לא כסף אלא ירוק מנטה כסוף. כיוון שאני לא בדיוק הבחורה שתסרב לדיל של גם ירוק גם כסף בבקבוק אחד, Cherish הסתמן כמספיק טוב בשבילי.
מיהרתי לרוכשו ולשמחתי התברר לי שמעבר לעובדה שהוא אכן צבע מצודד כפי שחשבתי שהוא יהיה, הוא גם אטום בשכבה אחת ומתייבש ממש מהר. לימים למדתי שזוהי תכונה שמאפיינת לקים מטאלים באופן כללי ולא רק את Cherish. תכונה נוספת, פחות ידידותית של לקים מטאלים, היא שהם נוטים להימרח עם פסי מברשת נראים. אני יודעת שזו תכונה שמשגעת אנשים מסוימים, אבל אותי איכשהו לא במיוחד, ואני נוטה להיות סלחנית בעניין זה כשמדובר במטאליים (אבל זו בהחלט תכונה שמפריעה לי מאד בלקים שהם לא מטאליים ובמיוחד בפסטלים, שגם הם ידועים כבעיתיים בתחום הזה).




להשיג באיביי  ב 7.5 דולר כולל משלוח או בטראנסדיזיין ב 2.60 דולר לפני משלוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים