יום ראשון, 28 בפברואר 2010

OPI DIM SUM PLUM



אני חצויה לגבי DIM SUM PLUM. אני לובשת אותו כבר משלשום,  ובכל פעם שהעיניים שלי נחות עליו לרגע במקרה הן רוצות להשתהות שם כי המראה נעים: קרם סגול ורוד מג'נטה יפה עם צבעוניות חיונית ובורקת.  גם המריחה שלו היתה מושלמת והדבר ניכר בתוצאה החלקה ונעדרת החספוס שלפניכם. שתי שכבות הספיקו לייצר אטימות משביעת רצון וזמן הייבוש היה טוב - לא נזקקתי לשום טופ. שום דבר שאני יכולה להצביע עליו אין בו כדי לפגום בשלמות הזאת. ובכל זאת - האם זהו צבע שאני רואה את עצמי חוזרת אליו בהנאה שוב ושוב? התשובה היא ככל הנראה לא. עם הלק הזה יש לי כל הזמן את התחושה שכבר ראיתי את הצבע הזה יותר מדי פעמים, וגם אם אין לי כפיל מדויק שלו, יש לי מספיק לקים שנותנים לי תחושה מאד דומה. סמבה של אורלי הוא דוגמא טובה. הוא די קרוב בגוון ל DIM SUM PLUM, אולי כהה מעט בכמה טונים, ויש לו בדיוק את אותו פיל של לק יפה, מחמיא ומתאים לכל אחת (ולכל אירוע). כשלבשתי אותו לראשונה מאד נהניתי ממנו ולא יכולתי לחשוב שהוא לא יפה, אבל לא זכור לי שמאז התחשק לי אי פעם לחזור אליו שוב... נראה לי שמג'נטות הסגלגלות האלה יש איזו נוסחה מנצחת שמישהו השכיל להשתמש בה כדי להרים את המכירות או משהו כזה (זוהי רק השערה כמובן, אבל אני לא אתפלא בכלל אם הלק הזה הוא בסט סלר), וגם אם זה לא נכון, מה שבטוח זה שצבעים כאלה לא חסרים בשוק.  כל מותג והגרסה הלא ייחודית שלו (גם אם חיננית) לצבע הזה.
על כל פנים, כך הוא נראה:

 

 

וכיוון שהזכרתי את סמבה של אורלי (שגם הוא, אגב, ניחן בפורמולה ידידותית, מריחה מושלמת וגימור מבריק, ובמציאות הם איכשהו הרבה יותר קרובים אחד לשני בגוון מאשר בתמונה) לא אחסוך תמונה:



DIM SUM PLUM יצא במסגרת קולקציית הונג קונג של OPI לאביב 2010. קל להשיגו דרך טראנסדיזיין או איביי במחיר שנע בין 5 ל 10 דולר.
SAMBA נמצא (לפחות עד לא מזמן) בסופרפארמים ובאפריל, במחיר של 20 ש"ח.

3 תגובות:

  1. הם באמת חמודים מאוד (משקיענית שכמוך, פרגנת שני לקים בפוסט שהוקדש ללק אחד). לא משהו שיעצור אותך ויגרום ללב לפעום חזק, אבל בהחלט חמוד לאללה. מסכימה עם כל מילה.

    השבמחק
  2. חייבת לומר שאהבתי את אורלי יותר.
    ואת צודקת, אכן נראה שלכל חברה יש את התשובה שלה לצבע הזה-לשיק יש את 278 אם אני לא טועה, לרבלון
    יש את plum seduction שדומה להפליא לOPI, ואני בטוחה שניתן למצוא עוד גוונים דומים.
    נעלולה הגדירה את זה מדויק-לא משהו שיעצור אותך, אבל בהחלט חמוד.
    :)

    השבמחק
  3. נעלולה יקרה, גם אני מסכימה עם כל מילה שלך. אין, אין על הסכמה!
    לי, בתמונה גם אני אוהבת את אורלי יותר. במציאות הם הרבה יותר דומים אחד לשני - הם פשוט צולמו בזמנים שונים ובתנאי תאורה שונים כך שיש פה אלמנט מתעתע.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים